آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

اولین کنسرت سنتی و اولین آبنبات چوبی

1392/6/25 13:21
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم:

روز پنج شنبه ٢١ شهریور با غزاله جون و عموامین رفتیم کنسرت همایون شجریان تو سالن میلاد.اونجا با تعهد راهمون دادن که اگه شما شلوغ کردی بریم بیرون .ما هم برای آروم موندن شما پتوتو دادیم دستت و چند تا آبنبات چوبی هم خریدیم وشما اولین تجربه کنسرت را در حال اولین لیسیدن آبنبات چوبی گذروندی.تو چند آهنگ اول که منم اونارو خیلی دوست دارم ،آروم بودی و متعجب دیدن اینهمه آدم که بی صدا نشستن و کلی وسایل موسیقی که نواخته میشن . فکر کنم برات عجیب و جالب بود .اما بلاخره حوصلت سر رفت و صحبت کردی و بابا بردت بیرون و بعدشم با من رفتیم بیرون پیش فواره ها که با آهنگ میرقصیدن و بعدش رفتیم بالای برج میلاد و کلی خوشت اومد مخصوصا از آبهایی که بصورتهای مختلف میریختن و شما ذوق می کردی .کلا تجربه جالبی بود .دست غزاله جون درد نکنه که مارو به کنسرت دعوت کرد.

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

vida
11 مهر 92 10:27
ghorbonet beram ke rafti concert ;D albate shoma khodeton baraye man concert bargozar mikoni giutar va keyboard mizani va mikhoni hame ahangharo ham baladiii
مامان ایسان
16 مهر 92 8:06
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ای کاش کودک بودم تا از ته دل میخندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش میکردم
کوچولو روزت مبارک


مرسی عزیزممم