آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

کلی مناسبت خوب مهری

1392/9/4 11:48
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم؛

سه مهر واسه بابا جون و مامان جون که چهلمین سالگرد عروسیشون بود گل و کیک خریدیم و از مهد رفتیم اونجا و کلی شادمانی کردیم.تو سالگرد عروسیمون من کلی مریض بودم واسه همین ٢٠ مهر که دهمین سالگرد عقدمون بود رفتیم شام بیرون و شادمانی کردیم.دختر نازم بابا احسان خیلی ماهه و من عاشقشم با همه وجودم.امیدوارم تو هم شاهزاده رویاهاتو درست انتخاب کنی و از انتخابت سال به سال که بگذره خوشحالتر بشی.پس خیلی دقت کن که درست انتخاب کنیقلب.١٣ مهر هم سالگرد ازدواج مامان جون مریمی و بابا جون بود که سبد گل خریدیم و رفتیم کرج.کلی هم مهمون داشت بخاطر جلسه تعاونی و چون اولین جلسه تو خونه جدیدشون بود همه اومده بودن.١٨ مهر رفتیم تولد بابا جون ایرج وشادمانی کریم.عاشق تولد گرفتنی و فوت کردن شمع .البته از انگشت  زدن تو کیک هم خوشت میاد کلک.یک مناسبت دیگه تولد مینا جون خانم فردیس بود که قرار بود که سورپریز بشه و شما از این موضوع سورپریز کلی خوشت اومد.شب خوبی بود و دوستامونو دیدیم .بنیا کوچولو نیومده بود و شما با مریان خواهر زاده مینا جون و خورشید و پارمین جون کلی بازی کردی.وقتی پارمین تو مهمونی هست من کلی خوشحالم چون ازت مراقبت میکنه و با هم بازی میکنید و خوشحالین.خلاصه مهر با همه مناسبتهای خوبش گذشت.

تولد مینا جون

دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیسو وآیسا
18 آبان 92 18:36
همه تولدها وجشنها مبارک...چه مهر ماه شلوغی داشتین آذین جوووون