آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

آوینا جون بزرگ شده خانم شده

1392/8/18 13:46
881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

خوبی؟از خودت یکم بگم:

هنوز شوخ طبعی ولی کلا زیاد آدمارو تحویل نمیگیریییییی.

مهد کودک راحت میری و کلی خوش میگذرونی کلی دوست داری .کلی نقاشی کردی و کاردستی های خوب ساختین.رقصتم با اصولتر شده قربونت برم.

خودت غذاتو با قاشق میخوری .البته چون یکم میخوری من مجبورم بعدش بازم بهت غذا بدم.بعضی از اوقات از دستم غذا نمیخوری و میفهمیم میخوای خودت غذا بخوری و مثل ماه خودت میخوری و قیافه شادمان من دیدن داره.البته مثل قبل بهت گیر نمیدم واسه خوردن .ولی هنوز میشه گفت بیشترین حرصی که میخورم واسه غذا خوردنتههههه.بعد از غذا میگی دست شما درد نکنه .ممنونم.

دایم میگی این مثل فلان چیز میمونه و حواست به همه چیز اطرافت هست.

تا سی میشماری و از ده برعکسم میشماری تا یک(اینو خودت یاد گرفتی ما یادت ندادیم:-))))

عاشق بدو بدویی  و هیجان و بازیهای مهیج مثل بپر بپر.قایم موشک .

دسر ژله باشیر درست میکنی و واسه همه مهمونیها هم باید درست کنی و برای بقیه هم توضیح میدی که پودرو میریزیم.بعد آبجوش و بهد شیر و هم میزینیم .آرمان پرسید بعد میذاریش رو گاز گفتی نه بعد میذاریم تو یخچال.

تو آشپزخونه آشپزی میکنی و کل اونجا با خاک یکسان میگردد.

با آبرنگ نقاشی های جالبی میکشی که بعضی هاش دیدنیه.

هنوز کامل از پوشک نگرفتمت.البته تو خونه دیگه نمیپوشی و خبر میکنی .ولی موقع بیرون و خواب هنوز پوشک داری.دستشوییتو کلی خوشگل کردیم همه چیز کیتی تا علاقه به دستشویی رفتن داشته باشی عزیزم.

دایم به من و بابایی میگی شما رویای زیبای منی.شما دنیای منی شما همه چیز منی و من میخوام در این کلمات غرق بشمممم.خدایا ممنونمممممممممم.دست میکشی رو گونه من و میگی رویای من و من می میرمممممممم.

به فوتبال علاقه داری و چپ پا هم هستی عزیزم.

واسه خودت کلی عروسک بازی میکنی مخصوصا با باربی هات و اسمشونو گذاشتی خانم بارونی ها.مینشونیشون رو مبلهای مهمونی و باهاشون بازیهای مختلف میکنی.بازی با دوستای خیالی هم کلی میکنی.

هنوز با سامی نمیسازین .با وجود اینکه زیاد میاین پیش هم تا همدیگرو میبینید دعوی شروع میشه حتی سر یک تکه خمیر به اندازه نخود همدیگرو میزنینننن.واسه همین من و مریم نمیتونیم دو دقیقه با هم راحت صحبت کنیم.دعواهاتون خنده داره و ما برای اینکه جدی باشیم کلی تلاش میکنیم.

سر صحبت رو باز میکنی و تا ساکتیم میگی چه خبر؟یا میگی فلان جا خوش گذشتا.در مورد همه مسایلم نطر میدی مثلا به من میگی مامی شب لباس خواب سبزتو بپوش یا به بابا میگی پاشو بریم لباس خوشگل بپوش و میبریو از تو کمد براش تی شرت انتخاب میکنی که بپوشه.

شبها هنوزم بلند میشی البته شب به شب فرق میکنه ولی بعضی شبها بسیار تا.

 

دیگه چی بگم؟

قدت ٩٢ ،وزنت ١٣ .

اگه چیز دیگه ای یادم اومد اضافه میکنم

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیسو وآیسا
18 آبان 92 18:35
چقدر شما ماه شدی عزیز دل خاله.... دیگه برا خودت خانمی شدی
الناز مامان بنیا
19 آبان 92 13:05
نفسم با اون عکسهای نازت
جیران بخشنده
23 آبان 92 8:58
سلام من جیران هستم 14 سالمه و خیلی وقت پیش از طریق وب بنیا جون باهاتون آشنا شدم دختر خیلی نازی دارید
vida
24 آبان 92 21:27
emshab tavalode mane va man khone shoma hastam kheili be man khosh gozasht ba ham shamaro fout kardim va koli raghsidim merccccccccc man shomaro ro kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dost darammmmmmmmmmmm
vida
3 دی 92 18:17
dar kol dokhtare besyar mahiiiii hasti hame doset daran.man ke asheghetammmmm
vida
11 اسفند 92 20:23
gjorbonettttt berammmmmmmmmmmmmmm eshgh بوسسسسسسس