آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

سلام کردن 17 مهر

1391/7/18 9:31
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

خیلی دوست داشتم یاد بگیری سلام کنی.دیروز وقتی رسیدم خونه با همون لحن نازدار و با صدای آروم بهم سلام کردیییییی.وای که من مردم.آخه موشها هم مگه سلام بلدن؟ای جان من که سلام میدی .

از خاله الی مهربون ممنونیم که سلام کردن به شما یاد داده.راستی نمیدونم گفتم یا نه ولی شما چند وقتیه که دیگه ایلی رو بلند صدا میکنی و خاله الی هم غش میکنه برات.

امیدوارم زندگیت پر از سلامهای پر محبت و شاد و جواب سلامهایی هم که تو زندگی خواهی گرفت گرم و صمیمی و برات شادی آور باشه .

سلام سلام ،همگی سلام ،ای زندگی سلام

سلامت باشی گل من

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز(مامان بنیا
20 مهر 91 11:21
قربون سلام کردنت خاله چونم
مامان آوينا
22 مهر 91 12:47
عزيزم ممنون كه به ديدنمون اومديد. آويناي شما هم خيلي نازه ببوسيدش راستي منم خيلي دوست دارم آوينا سلام كردنو ياد بگيره مثل گل شما كه ديگه خانمي شده بازم بيايد پيشمون


از شما هم ممنونم که به دیدنمون اومدین .مرسی بوسسس