آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

تغییرات جالب آوینا خانم

1393/9/19 13:38
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ،

تغییرات جدید شما خیلی جالبه مثلا از اول هفته دیگه حاضر نمیشی که با شلوار بری مهد و حتی توخونه موقع رقص باید دامن بپوشی و تل بزنی.دوست داری پرنسس بشی همش.وای که غش میکنم اینطوری میبینمت  عزیز دلم.دیشب مامانجون اعظم و بابا جون اومدن خونمون شما هم داشتی واسه شام سیب زمینی هارو که تکه کرده بودم میشستی.وقتی مامان و بابام اومدن اومدی جلوشون و گفتی سلام من کلی کار تو آشپزخونه دارم و باید برم به مامانم کمک کنم.بعد گفتی من همیشه به مامانم کمک میکنم.بعد ماست و اسفناج واسم درست کردی و میز رو چیدی. من و بابا احسان از احساس شادی داشتیم میمردیممممم.بعدم با مامان جون خونه ساختین و کلی ذوق کردی.اونقدر ذوق داشتی که با وجود اینکه ظهر نخوابیده بودی شب خوابت نمیبرد.

خیلی دوست دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)