آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

اولین دندانپزشکی آوینا خانم

1393/9/17 11:31
841 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

هفته قبل با رامونا جون همکلاسی شما و همسایه خوبمون و  مامان مریمش رفتیم دندانپزشکی سرزمین رویایی تو زعفرانیه.آخه من شما روتا حالا برای چکاب دندون نبرده بودم.کلی تو ترافیک رفت و برگشت موندیم .اونجا جای قشنگی بود .موقع معاینه خوب بودی .خ دکتر گفت که دوتا از دندونات متاسفانه لک داره و باید پر بشه .موقع پر کردن دندونت کلی بی قراری کردی البته من حقو به شما دادم چون کلی چیزی کرده بود تو دهنت و شما حالت بهم خورد الهی بمیرم خیلی ناراحت شدم ولی تندی واست پر کرد و بعد کلی گریه اومدیم.خیلی سخت بود .بابا احسان هم اسپانیا بود و ما تنها بودیم واسه همین ناراحتی شما چند برابر واسم سخت.بعدش بردیمتون کیز لند با رامونا و کلی بازی کردین.جدیدا اونجا میبریمتون و کلی بهتون خوش میگذره.بعدشم غش میکنید و میخوابید. خلاصه روز عجیبی بود .تجربه ای جدید.همش میگی خ دکتر تو دهنم آدامس گذاشته .ای جانم و به همه نشون میدی.

 

خیلییییی دوستت دارم فرشته من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)