آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

سال نو مبارککک

1393/1/1 11:35
661 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک 

امیدوارم هر سال بیشتر از سال قبل طعم خوش خوشبختی رو بچشی .امیدوارم هر سالت پر باشه از خنده های از ته دل ،شادیهای بی انتها، مهربونیهای غیر قابل شمارش و شروع دوستیهای واقعی .اونقدر دوستت دارم که هرچی برات ارزو کنم بازم حس میکنم کمهههه.سعی کن هر روز رو طوری زندگی کنی که حتی اگر بهت فرصت دادن تا دوباره تکرارش کنی بهتر از اون نتونی تکرارش کنی .هر لحظشو با همه وجودت لمس کن و زیباییهاشو ببین.

دوستت دارم دختر خوبممممم خیلی زیاددددد

پسندها (1)

نظرات (6)

یگانه
18 فروردین 93 12:14
اوینا جان عیدت مبارک خاله لطفا عکس های اسکولک رو بزار چشممممم حتما قربونت برم من سال نو شما هم مبارک گلم
هلیا دوست یگانه
18 فروردین 93 12:34
عید شما هم مبارک اوینای عزیز سال نو شما هم مبارک هلیا جونمممم
اسما دوست یایه {یگانه}
19 فروردین 93 18:37
سبز ترین بهار تقدیم تو باد اواز خوش هزار تقدیم تو باد روییدن عشق از من به تو تقدیم تو باد. عیدت مبارک . یایه جون خیلی ازت تعریف می کنه . انگار کارتون توت فرنگی کوچولوام خیلی دوست داری .
جیران بخشنده
20 فروردین 93 15:21
عیدتون مباااارک انشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشید
vida
26 فروردین 93 13:37
سال 93 مبارككككككككك آويناي نازنينم نوروز امسال هم مثل سال گذشته خيلي به من خوش گذشت چون با شما دختر نار و دوست داشتني مسافرت رفتم ياده گوشه بازي به خير
نیلوفر
1 اردیبهشت 93 13:42
واااای عزیزم خوبه که اومدی مامان بنیا هم نمی نویسه دلم تنگ شده بود