آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

یک روز خوب تولدی (تولد مایا کوچولو)27/06/91

1391/6/29 9:54
684 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مایا جون در kids club  جشن تولد گرفته بود و شما رو هم دعوت کرده بود.با هم رفتیم اونجا چقدر بهمون خوش گذشت مخصوصا به شما.انواع بازی که شما دوست داری رو داشت .رها ،سوفی ،رایا هم اومده بودن .شما از همه کوچولوتر بودی عزیزم .تا ساعت هفت اونجا بودیم .تجربه خوبی برای شما بود.دخترم دیگه بزرگ شده و جشن تولد میره و این برای مامان هم حس قشنگیه . خلاصه وقتی برگشتیم ،خواب شما بهم خورده بود ودر نتیجه شب جالبی را تجربه کردیم.شما به علت خستگی غر میزدی و هیچی هم نمیخوردی.میگفتی منو بزار تو ظرفشویی که بازی کنم .بعدشم که به علت خیس شدن بسیار زمین شیر آبو بستم شما تقریبا یک ربع گریه کردی هرچی فکر کردم که الان باید چه واکنشی انجام بدم مغزم بسته بود و در نهایت رفتیم تو حموم آب بازی ولی اونقدر خسته بودی که وقتی آوردمت بیرون با موهای خیس خوابت برد.من کلی حرص خوردم که شما گرسنه خوابیدی. الهی من قربونت برم.ولی امشب منم کم آوردم واقعا با یک بچه خسته که بهانه میگیره چه باید کرد؟بچه داری هم سخته ها.

 آوینا و مایا

آوینا،مایا ،رها،رایا

آوینا (خانم پلیس مهربون)

آوینا جون در حال قل قل بازی تو قطار

آوینا جون و عشقش یعنی ناناییییی

کلاه تولد

قل خوردن در توپها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
2 مهر 91 17:25
چه آوینا کوچولوی ناز و با نمکی


مرسی شیما جون
مهدیس
9 مهر 91 14:26
عزیز دلم چه عکسای نازی ، بوس خاله جون ... خدایــــــــــــــــــا جانــــــــــــــم خیلی وب سایت شما رو دوست دارم نی نی جونی =D

مرسی خاله مهدیس نازم.منم شمارو خیلی دوست دارم.بوووسسس