آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

سال تحویل 1392

1392/1/2 15:38
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت ،

سال نوت مبارک دخترم.

سال تحویل امسال ساعت ١٤ و ٣١ دقیقه و ٥٦ ثانیه بود و شما دومین عیدنوروز رو دیدی.لحظه سال تحویل کانال من و تو میدیدم و شما با آهنگ جدید شهرام شب پره (ای ول)کلی رقصیدی.خیلی لحظه های زیبایی بود و منو بابا احسان اشک تو چشمامون جمع شده بود .از خدا متشکریم که هدیه به این زیبایی به ما داده و امیدواریم همه کسانی که دوست دارند این هدیه رو داشته باشند خدا بهشون بده.

لحظه های سال تحویل من همش دعا میکنم و میترسم دعا از قلم بندازم .نمیدونم چرا فکر میکنم کلی انرژی تو این لحظه ها وجود داره و باید استفاده کنم.شما هم که کلی بهت خوش گذشت.فیلم هم ازت گرفتم برو ببین و کیف کن.بعد زنگ زدیم به مامان جونا و بابا جونا و تبریک گفتیم.شب رفتیم خونه مامان جون اعظم و پلو ماهی خوردیم .شما که کلی ماهی دوست داری عزیزم.عیدی پول و میز و صندلی چوبی خوشگل گرفتی از مامان جون و بابا جون و خاله الی شماخیلی میزتو دوست داری و احساس بزرگی میکنی عزیزم.عکسشو میزارم.

دوست دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)