آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

تولد تولد تولدت مبارک

1392/5/14 15:58
3,405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت که هر روز ماهتر میشی.

تولدت مبارک گل پونه .....

روز تولدت بابا احسان اربیل بود .از صبح گذاشتم هر کاری که دوست داری بکنی.آب بازی کلی.نقاشی رقص و...عصری هم با هم رفتیم از لادن کیک خوشمزه خریدیم و رفتیم خونه مامان جون اعظم .خاله لادن و یگانه جون و هستی جون  اومدن اونجا و تولد بازی کردیم .خاله لادن برات پاستل خریده بود چقدر مهربونن که خدا میدونه. مامان جون هم یک قاب عکس بهت داد که توش نوشته آوینا جان تولدت مبارک.قربون احساست برم مامان جون اعظم که اینقدر ماهی .بعدش هم رفتیم تو محوطه و کلی بازی کردی.کلا منم حالم خوب نبود و گلو درد داشتم ولی کلا خوب بود اما بدون بابا احسان صفایی نداشت.خیلی ها زنگ زدن و تولدتو تبریک گفتن:اول از همه دایی تورج از استرالیا .بعد خاله الی مامان جون اعظم و بابا جون ایرج،بابا احسان ،خاله ویدا و عزت خاله ،خاله مهین و فا فا جون و عمو،لادن جون ،خاله شهره و دایی ابی،خاله مهری ،مامان جون مریم ،پرگام ،غزاله و امین و نیلو و آرمان و همه زنگ زدن .تولد میخوام برات بگیرم هفته دیگه تولد خانوادگی میگیریم بعدشم دوستان.پس فردا میخوایم بریم با عمو محمد

 شمال .حتما خوش میگذره کلیییی.

خلاصه روز تولدت:

 

 

 

خیلی دوستت دارم اینو با همه وجود حس میکنم و از این حس کلی شادم.

بازم تولدت مبارک گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آقا سامیار
11 تیر 92 16:12
سلام خاله جون.
تولد دردونت مبارک باشه ایشالا که عروسش کنی
من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 378 به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون میشم


مرسی عزیزم .لطف کردین.چشم حتما میریم و نظر میدیم.
vida
11 تیر 92 20:53
Avina jonam tavalodet kheili kheili be man khosh gozasht inghadr shoma mizbane khobi bodi ;Dhame mehmonharo sargarm kardi.az cake tavalodet ham koli nakhonak zadi;D omidvaram salhaye ayande ham tavalodet pishet basham.doset darammmmm


کادوتون حرف نداشت خاله یک آشپزخونه با کلی لوازم جانبی خیلی دوستش داشتم مرسیییییی