آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

مهد کودک

1392/4/26 17:16
678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

بلاخره بعد از تماسهای فراوان و سفارش ساناز جون مامان جانان دو روز پیش خانم سراج مدیر مهد تیام بهم گفت که از اول مرداد بری مهدکودک.باوجود اینکه خیلی دوست داشتم مهد تیام درست بشه ولی وقتی فهمیدم که قراره بری اونجا کلی دلم گرفت .این مدت که سر کار نرفتم درسته خیلی از لحاظ کاری عقب موندم ولی تونستم کلی بهت برسم.البته مطمئنن مهد از این به بعد با برنامه هایی که برات داریم اوضاع بهتر هم میشه ولی دلم گرفت نمیدونم چرا بغض کردم.این یک مرحله جدید رشد شماست .قربونت برم من.دیروز رفتیم ثبت نام فعلا که خوشت اومده بود و اونقدر آب بازی کردی که خیس آب اومدیم بیرون.من بیشتر نگران غذا خوردن شما هستم و امیدوارم این مرحل رو هم بخیر بگذرونیم.از اول مرداد دوتایی میریم مهد کودکنیشخندمن باید یک مدت بیام اونجا و بشینم تا شما بهونه نگیری .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نرگس
28 تیر 92 20:06
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........; خيلي قشنگ بود
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______| موفـــــــــــق باشي
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام مامانی
ماشاالله دختر ناز و خوشکلی داری
وبلاگت هم جالب بود
خوشحال میشم به وبلاگ من
هم سر بزنی و لینک کنیم



حتما عزیز دلم.مرسی که بهمون سر زدین.لطف داری خانم.