آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

ابراز عشق

1392/5/14 15:07
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

میدونی آوینا من هروقت نگات میکنم دوست دارم اونقدر بچلونمتو ببوسمتو بوت کنم که خدا میدونه.ولی شما هم عقب نمیمونی .تا میرم یک اتاق دیگه میگی مامان من دارم دنبالت میگردم من که عاشقتم .من که خیلی دوستت دارم.و من فقط گوش میدم و کیف میکنم .ولی چند روز پیش که با بابا احسان رفته بودیم خرید .شما و بابا رفتین تو ماشین منم رفتم چند تا خرید دیگه بکنم وقتی برگشتم تا نشستم تو ماشین گفتی مامان میدونی دوستت دارم ؟عاشقتم؟جونمی عمرمی زندگی منی .من تورو خیلی دوست دارم چون تو پیشم میخوابی وپیشم استراحت میکنی تو همه کار واسم میکنی.بله اینا دقیقا حرفای خودت بود .من بغض کرده بودم نمیدونستم باید جواب یک فرشته با احساسو چی بدم .فقط نگات میکردم و کلمه کلمشو با همه وجودم حس میکردم.خوش به حالموننننن که تورو دارییییمممممم.

دوباره این عکسو گذاشتم چون خیلی باارزشه برام

دوباره عکس این گلو گذاشتم چون خیلی دوستش دارم.

اینم یک فرشته با احساس دوساله:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آيسو وآيسا
16 مرداد 92 17:00
اي جونم دختر مامان دوست..
چقدر با احساسي تو عزززززيززززم


مرسی خاله جوننننن
vida
21 مرداد 92 20:39
kheili mehaboniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hame shoma ro kheili dost darannnnnnnnnnnn


manam kheiliiiiii doset daram khale vida jonammmm