آوینا جونآوینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آوینا عشق ابدی ما

من تو این دو سال فهمیدم که....

1392/3/10 23:47
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

بله من تو این دو سال به یکسری یافته دست پیدا کردم که قبلا ازشون بی خبر بودم مثلا:

حجم یک تخم مرغ آنقدر زیاده که تقریبا یکساعت طول میکشه تا خورده بشه.خنده

در مدت ٥ دقیقه میشه حموم کرد اونم یک حموم کاملنیشخند

زودپز بزرگترین نعمت خداست چون در مدت نیم ساعت غذا آمادستنیشخند

ما مدیون شما بچه هاییم چون برای دادن یک لقمه بیشتر به شما خلاقیت نداشتمونو بدست آوردیمخنده

میشه در فضای کمتر از عرض بدن به راحتی بخوابی و خواب خوب هم ببینینیشخند

وکلی چیز دیگه که بعدا اضافه میکنم .

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الناز مامان بنیا
5 خرداد 92 13:11
افرین عزیزم اپ می کنی به سرعت جت مرسی بابت یاداوری سن بنیا براش نوشتم که تو یادش بودی برو ببین
مردم از خندهه فقط عکس بزار


آره یکم زبل شدم.بوسسسس